Poker kártya játékok ingyen

  1. Danger High Voltage Nyerőgép Játék: A nyerőgép vizuálisan vonzó grafikát és könnyen navigálható felületet jelenít meg.
  2. Putto Számok Friss Nyerőszámai Mai - Most olvassa el a Primal Wilderness áttekintésünket, kövesse ősi késztetéseit azáltal, hogy ezt a legjobb nyerőgépet játssza az ajánlott online kaszinókban.
  3. Aeterna Nyerőgép Játék: A kezdőlapról is regisztrálhat a fekete Regisztráció most gomb segítségével, amivel kezdtük.

A legjobb kaszinó nincs letét fogadási bónuszok

Lock It Link Night Life Nyerőgép Játék
A regisztrációs bónusz valószínűleg a legnagyobb jutalom, amelyet egy kaszinóból kap.
888 Kaszinó Részletes Leírás A Játékokról és Bónuszokról
A közelmúltban a Szolgáltató egy vadonatúj high-tech három tárcsás nyerőgépet hozott létre a játékplatformokon, amelyek közül sok egyedi bónuszjátékokkal és bónusz funkciókkal rendelkezik.
Azok számára, akik még soha nem fogadtak kaszinóban, fogadtak egy lóversenyre vagy helyet foglaltak egy pókerasztalnál, az online szerencsejátékok óriási változatossága és fejlett technológiája kissé ijesztőnek tűnhet.

Játékgépek ingyenes kaszinó nincs letét

Brave Cat Nyerőgép Játék
Az online kaszinó úgy döntött, hogy nem ragaszkodik egy maroknyi szolgáltatóhoz, de rengeteg nagyon különböző szoftvercéggel töltötte be weboldalát, az óriási trendrendezőktől (Betsoft, NetEnt) a viszonylag ismeretlen nevekig (Mancala, Greenjade).
Kaszinó Jatekok Ingyen
Ha bármilyen okból elolvasta ezt a cikket, és úgy döntött, hogy az egyik ilyen Playtech online kaszinó oldalak nem az Ön számára, azt javaslom, hogy van egy gondolni, hogy pontosan mi a döntő tényező, amit használ, hogy azonosítsa az ideális kaszinó.
Jackpot Számai

Minden ami Sopron

2024. 04. 26. Friday

Ervin

SOPRON
Borult

Tudomány

Pannonhalmi siker a Robot Race versenyen

A január 15-én megrendezett Robot Race országos középiskolai versenyen 93 középiskolás diák vett részt.

A versenyt Dr. Magoss Endre, oktatási dékánhelyettes nyitotta meg, aki megköszönte az NymE SKK dékánjának, Dr. Alpár Tibornak és Tatai Sándor egyetemi docensnek, valamint a szervezőknek, Lang Ágotának a Széchenyi István Gimnázium fizika tanárának és Pakainé dr. Kováts Judit egyetemi docensnek, hogy létrehozták ezt a hagyományteremtő rendezvényt. Buczkó Balázs, a versenyt támogató Autoliv Kft. képviseletében, beszédében kiemelte, hogy nagyon öröm számára látni, hogy ilyen sok diák érdeklődik a Robot Race versenyért, hiszen a műszaki orientáltságú diákok jelenthetik a régió munkaerőpiacán mutatkozó több mint ezer főre tehető mérnökszakember hiányának a megoldását.

Robot Race (13)
A köszöntő után a rajtvonalnál egyesével felsorakoztak a csapatok, akiknek a kockás zászló lengetése jelezte a verseny kezdetét. A kötelező feladatok mellett a diákok plusz pontokat is szerezhettek, ha megtalálták az egyetem épületében az intézmény névadójának plakettjét, valamint az egyik vitrinben elrejtett LEGO robotot, és készítettek velük egy szelfit. Az NymE ódon épületének különböző pontjain elhelyezett állomásokat a diákoknak a térképük segítségével kellett felkeresniük, ahol olyan feladatokat oldhattak meg, mint morzekódolás, egy kísérlet videója alapján különböző számítások elvégzése, feldarabolt kocka összerakása, valamint logikai feladat megoldása, tesztek kitöltése. A feladatokért kapott pontokból megvásárolhatták a robothoz szükséges alkatrészeket.

Robot Race (7)

A Botanikus kertben pedig egy külön térkép segítségével kereshették meg a robothoz még hiányzó alkatrészeket. A verseny utolsó futamán, a programozó teremben, óriási volt a feszültség és a nyüzsgés, ahol a diákoknak különböző feladatokra kellett programozniuk a robotokat. A csapatok tagjai izgatottan szaladgáltak a számítógép, valamint a versenytér között, hogy kipróbálhassák a robotokba írt programkódokat, majd finomítsanak rajtuk. A verseny leintését követően a középiskolások és a felkészítő tanáraik feszülten várták az eredményhirdetést, amely izgalmakat hozott magával, hiszen kiderült, hogy az első és a harmadik helyen is holtversenyben állnak a csapatok. A helyezések eldöntéséért a csapatoknak gyorsasági feladatott kellett megoldaniuk, egyetlen kérdés kaptak, és aki gyorsabban írta le a helyes választ, az nyerte meg a versenyt. Az első helyért a Pannonhalmi Bencés Gimnázium a QUPAC 1 (Hartyányi Gábor, Bódy István, Csehi Ágoston, felkészítő: Pintér Ambrus) nevű csapata és az Ajkai Bródy Imre Gimnázium Big Race Along (Nemes Enikő, Vincze Petra, Futó Barnabás, felkészítő tanár: Takács Viktória) elnevezésű csapata csaphatott össze, ahol egy hajszállal, de a QUPAC 1 válaszolt gyorsabban. A 3. helyért pedig a budapesti Veres Péter Gimnázium Vonatkerék pumpák (Rittgasszer Ákos, Török Boldizsár, Wolff Vilmos felkészítő: Wolff Vilmos) csapat versenyzői és a soproni Berzsenyi Dániel Gimnázium Tech No Logic (Csendes Lőrinc, Orosz Tamás, Bidló Balázs) csapat tagjai küzdhetett meg, és ebből a körből, a Vonatkerék pumpák kerültek ki győztesen.

Robot Race (18)

 

MIT SZÓLSZ HOZZÁ?

Ön szokott heti rendszerességgel futni?

Szavazás állása

Várjon ... Várjon ...
loading