A márkasérülések fájdalmas kockázatai és mellékhatásai
A McCann Erickson Budapest Reklámügynökség ügyvezető igazgatójaként dr. Serényi János 20 éven keresztül közreműködött világmárkák építésében. A hazai Superbrands és a MagyarBrands programok egyik alapítójaként egy ideje azt is „közelről látja”, hogy az internetes világ – a rengeteg pozitívum mellett – mekkora veszélyeket rejteget a vállalatok és a márkák számára. A rendkívül látványos, izgalmas esettanulmányokra épülő előadás többek között olyan kérdésekre ad választ, mint pl
– Miért rosszabb a Financial Times szerint a Volkswagen, mint az Enron ?
– Mennyire és „mennyiben” fájnak a márkasérülések?
– Napjainkban mi jelenti a legnagyobb üzleti kockázatot?
– Mit üzen az ügyfélszolgálati tréningek egyik legrémisztőbb esettanulmánya?
– Hogyan szenvedett vereséget a Nestlé a „dzsungelharcban”? stb.
Előadó:
Dr. Serényi János, az Értéktrend Kft. többségi tulajdonosa és ügyvezető igazgatója
Előadás címe:
A márkasérülések fájdalmas kockázatai és mellékhatásai, (Ön)veszélyes támadások a jó hírnév ellen
Időpont, helyszín: 2016. február 3. 17:00 Közgazdaságtudományi Kar, Aula
Vitavezető:
Dr. Mészáros Katalin
A részvétel ingyenes.